Sveikatos tema išorinėje komunikacijoje 2021 metais

parašė , 2021-02-25 16:22

Kokia kryptimi reikėtų vystyti išorinę komunikaciją su klientais 2021 metais, kai vartotojų veiksmus įtakoja besitęsianti pandemija, karantinas ir laikotarpis po jo, bei viltis, kad vakcina sugrąžins viską į įprastas vėžes?

Komunikacijos specialistai atkreipia dėmesį į keletą prioritetinių temų, kurios aktualios dabartiniam pirkėjui. Vis tik nereikėtų pamiršti, kad išorinė komunikacija ne tik turėtų atsiliepti į socialines problemas, bet kurti pridėtinę vertę. Suderinti šias sritis nėra taip jau sudėtinga, tereikia šiek tiek kūrybiškumo ir laisvės. Komunikacijoje per naujienlaiškius puikiai galima suderinti reklaminę žinutę ir socialinių, pirkėjui aktualių temų vystymą. Viena iš tokių aktualių temų 2021 metais išlieka fizinė, psichinė sveikata bei tvarumas, kuris leidžia sukurti sveikesnę aplinką ateinančioms kartoms.

Išorinė komunikacija, apimanti sveikatos problemas

Šiais metais vartotojai jaus prieraišumą verslams, kurie rūpinasi savo darbuotojų ir klientų sveikatos gerove. Sveikatos tema labai plati, ją galima integruoti praktiškai į kiekvieną veiklos sritį – nuo aplinkai draugiškų statybinių medžiagų, baldų, tekstilės iki maisto produktų, ekologiškų pakuočių, sporto treniruočių, seminarų šia tema.

Pandemijos akivaizdoje žmonės vis dar susirūpinę savo ir artimųjų sveikata, juos jaudina ir klimato atšilimo bei gamtos užterštumo problemos, kurios ilgainiui gali turėti įtakos mūsų ir ateinančių kartų sveikatos gerovei. Statistika rodo, jog pirkėjai labiau linkę pirkti iš verslų, kuriems rūpi sveikatos problemos. Taigi, išorinė komunikacija per naujienlaiškius sveikatingumo temomis susilauks daugiau dėmesio. Siūlant prekes ir paslaugas akcentuoti reikėtų ne tik kokybę bei gerą kainą, bet ir tai, kad produktas pagamintas iš natūralių medžiagų, gamybai naudojami atsinaujinantys energijos ištekliai. Galbūt, galima pasiūlyti savo klientui sveikatos patarimų ar netgi paskaitų šia tema.

Išorinės komunikacijos temos galėtų apimti ir psichinę gerovę, todėl verta pagalvoti, kuo jūsų verslas gali prisidėti prie geros klientų emocinės savijautos. Galbūt galite motyvuoti savo klientus puikiais patarimais, kaip išvengti slogios nuotaikos, depresinių minčių ar papasakoti kaip padedate savo darbuotojams palaikyti gerą emocinį mikroklimatą darbe.

Pabandykite atrasti savo versle daugiau sąsajų su sveikata ir komunikuokite apie tai su potencialiais pirkėjais per naujienlaiškius.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *