Kas ieškoti geroje tinklo svečių priėmimo kompanijoje

parašė , 2014-06-10 08:59

George Orwell Gyvūno Ūkis pasakė, kad visi gyvūnai buvo lygūs, bet keli buvo lygesni negu kiti. Ta frazė galėjo lengvai būti pritaikyta tinklo svečių priėmimo kompanijoms. Jei jūs tik žiūrite į ypatybes ant komercinio puslapio, gali būti gana sunku atsiskirti tarp skirtingų svečių priėmimo planų, pasiekiamų, neturint lygintis tarp kompanijų. Yra kai kurie daiktai stebėti atidžiai.

Perpardavimas

Tai nėra unikalu žiniatinklio svetainės svečių priėmimo kompanijoms.

Pilnos kainos avialinijos dažnai parduoda daugiau vietų negu yra ant lėktuvo todėl, kad jie žino ne, kiekvienas pasirodys.
Mobilaus ryšio telefono kompanijos žino, kad dauguma žmonių nenaudos visų minučių ar tekstų, kurie yra leisti jų kontrakte.

Ir žiniatinklio svetainės kompanijos žino, kad dauguma jų klientų neužbaigs kelių WordPress žiniatinklio svetainių montavimo daugiausia, užuot naudoję gigabaitus erdvės, kurią jie galėjo panaudoti.

Jums vargiai pasakys viršuje priekį, ar tikrai jūsų pasirinktas žiniatinklio svetainės šeimininkas leidžia sau malonumą perpardavime, bet pigesniame rinkos gale tai yra beveik duotas.

Tai paprastai nepaveikia jūsų per daug, jei šeimininkas netaupo ant išteklių ir valdo juos šalia gebėjimo. Jei tai yra atvejis, jūsų svetainės bus tikėtina sulėtintos faktorių už jūsų kontrolės, ir tai yra turbūt laikas perkelti kompanijas.

Vieta

Daug kaip kelių sistema, internetas turi pagrindinius ir smulkius maršrutus.

Apskritai kalbant, kuo arčiau jūsų šeimininkas yra į didesnius maršrutus, tuo greitesnis jūsų svečių priėmimas bus.

Ir jei jūsų šeimininkas yra toje pačioje šalyje kaip dauguma jūsų žiniatinklio svetainės klientų, kurie taip pat bus geresnės patirties priežastis jūsų lankytojams.

Jei jūsų svečių priėmimo kompanija bus ant kito žemyno, tai paveiks laiką, kurį tai ima, kad nusiųstų tinkamas dalis jūsų žiniatinklio svetainės jūsų klientams. Tokiu būdu tai verta įsitikinti, kad jūsų pasirinktas šeimininkas yra esantis geriausioje vietoje.

Ir jei jūsų svetainė pasidaro gana didelė, jūs turite net svarstyti kelių skirtingų svečių priėmimo vietų naudojimą, kad jūs galėtumėte geriausiai aptarnauti savo klientus. Kuris yra graži problema turėti tik toks, kad jūs turite bent jau žinoti užpakalyje jūsų proto.

Klientų aptarnavimas ir Palaikymas

Žiniatinklio svetainės turi erzinantį įprotį sulūžti blogiausiu laiku. Tai yra beveik, lyg jie turi pastatytą – daviklyje, kad garantuotų, kad tai vyksta.

Kartais tai yra kažkas, kurį jūs galite taisyti, galbūt pašalindamas klystančią WordPress papildomą programą.

Bet kiti laikai, tai sudėtingiau, kuris yra, kur jūsų šeimininko klientų aptarnavimas įeina į žaidimą.

Jums reikia to, kad būtumėte pasiekiamas aplink laikrodį.

Geriausias klientų aptarnavimas yra paprastai gyvo pasikalbėjimo formoje, kadangi tai reiškia, kad jūs galite užtrukti pasikalbėjimas, kol svarstoma problema nėra nuspręsta.

Jei jūsų svetainė yra svarbi jums, tada skambina telefonu, palaikymas gali taip pat būti naudingas. Jei tai yra atvejis jums, jis yra vertas sužinoti detales. Kai kurie šeimininkai tiktai turi telefoninį palaikymą per šiokiadienio darbo laiką. Kiti turi ištisą parą telefoninį palaikymą, bet jis eina į paklausimo centrą, kas tada tvarko paklausimą atgal, jei palaikymo paklausimas yra ne normaliose valandose. Ir kiti šeimininkai padės savo palaikymo liniją ant aukščiausios kokybės normos telefono numerio, net jei paklausimą padarys dėl klaidos jų gale, o ne jūsų.

Tai gerai verta tikrinti tokią detalę anksčiau, negu jūs užmegsite ryšį su kontraktu savo žiniatinklio svetainės svečių priėmimui.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *