Kiek sričių jūsų verslas turi turėti?

parašė , 2013-10-22 17:16

Kai prieita prie besiregistruojančių sričių ant tinklo šiandien, daugelis klausia, kiek sritys turi verslas turėti, ir atsakymas gali būti mažu kompleksu. Yra kelios mokyklos minties dėl šio klausimo, kuris gali sugauti kelis nuo sargybos. Jūs turėsite rimtai svarstyti vardą, kurį jūs registruojate ir daug to vardo pakitimų todėl, kad jūs surasite, kad supratimas marketers paims kintamąjį ir perstatinės tai jų savai naudai. Net jei jūs jausite, kad jūs buvote pažeistas ant, dažnai suverskite srities pirkėjus, tiesiog pakels daiktus dėl jūsų vardo naudai perpardavinėjimo. Užuot leidęs, kad, kad įvyktumėte, visada įsitikinkite, kad jūs naudojate srities kontrolierių, kad pamatytumėte, jei vardas jums reikia ar norite, yra pasiekiamas.
Jei jūs randate, kad kažkas pasiekiama, registruoti tai greitai, net jei jūs ketinate palikti tai, ar jūsų verslas neketina pradėti iki vėliau metais ar metai. Nedarydamas to, dar kas nors ketina lengvai įeiti ir gauti pasirinkimą anksčiau, negu jūs net turėsite galimybę mirksėti. Žinoma, vykimas pirma buvimo geros elgesio taisyklės, bet apie tai, kiek sritys turi būti turėtos? Trumpas atsakymas yra lengvas, tiek, kiek jūs jaučiatės būtinas, kad apimtumėte jūsų pagrindą. Ilgesnis atsakymas gali pasidaryti nedaug sudėtingas.

Kai kurioms kompanijoms, vardų skaičius yra tiktai du ar trys. Priežastis būdama yra tokia, kad dauguma žmonių, ieškančių tam tikrų prekės ženklų, tiktai nueis taškui com, ir jei jie turi tai, štai ir viskas. Tačiau, su taškuotos televizijos, taškuoto tinklo, taškuoto org, ir kitų populiarumo kilimu, daugelis mano, kad tai būtinas gauna teises į tuos vardus be to. Skirtingo URLs į vieną svarbiausią svetainę rodymas yra gera mintis, ir dėjimas skaičiaus ant skaičiaus, kurio jums reikia, yra klausimas, kuris yra jūsų reikalas ir jūsų profesinis poreikis.

Kai kurios kompanijos praeina su tiktai vieno srities vardo turėjimu, ir jie daro tik puikus. Tačiau, kai jūs registruojate srities vardą, ir jūs iš tikrųjų negaunate nieko daugiau, jūs galite pasirodyti per kintamą painiavą. Tai ypač teisinga, jei yra panašių kompanijų, konkuruojančių su jumis dėl vardo ar panašumo ir pakitimo. Kad išvengtų painaus prekės ženklo, patartina bent jau turėti dvi sritis.

Ilgainiui, kadangi jūsų verslas auga, tai galėjo būti gera mintimi investuoti kapitalą daugiau vardų, bet prasidėjimu, jūs turite tiesiog turėti dvi ar tris pagrindines užregistruotas priesagas. Įsitikinkite, kad susitelktumėte ties tuo turėti tašką com vardas, kurio jūs norite, todėl, kad yra, kad toks, kuris valdo visas pagrindines pramonės šakas. Jei jūs negalite gauti to, ieškoti kitų pakitimų, bet neužmirštate tęsti bandyti gauti tą po jūsų antrašte todėl, kad pasirodys, tai bus naudinga trumpame ir ilgalaikis, kadangi jūsų verslas auga dydyje ir populiarume. Kai prieita prie vardų, daugiau linksmesnio, bet tik jei jūs turite priemonę ir turite gauti juos visus.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>